keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Alkuviikko/ Start of the week

16.5.- 18.5.2016

Maanantaina olin rahankuljettajan mukana. Aamulla joimme kahvit hälytyskeskuksessa ja näin taas eri vartijan keskustelimme paljon mitä kannattaa tulevaisuudessa tehdä ja minkälaista vartijan työ on. Kävimme lääketieteellisessä yliopistossa, minne minä jäin tunniksi toisen vartijan kanssa. Sen jälkeen vartija haki minut ja kävimme hakemassa rahaa ja kuljetimme ne. 

Tiistaina olin pienemmässä käräjäoikeudessa. Siellä oli avainten luovutusta ja turvatarkastusta. Näin myös poliisien kanssa vankilasta tulevia ihmisiä, mikä oli mielestäni jännittävää. 

Keskiviikkona olin hälytyskeskuksessa. Hälytyskeskuksessa työskentelee aina yksi henkilö ja heillä on kahdentoista tunnin vuorot. Olin tullut hieman kipeäksi, joten töiden jälkeen nukuin, jotta olo helpottaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti