keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Loppuviikko/ End of the week

12.5.- 15.5.2016

Torstaina olin käräjäoikeudessa. Olin taas turvatarkastus hommissa ja kävimme parkkihallissa kirjoittamassa kaikki autot ylös, koska se kuului työhön. Juttelin siellä myös tuomareiden kanssa ja hekin olivat tosi mukavia. Työpäivän jälkeen menin kämpälle ja minua väsytti, joten nukuin vain. Illalla kävin kyllä kaupassa ostamassa ruokaa, mutta en tehnyt mitään ihmeellistä.

Perjantaina olin lääketieteellisessä yliopistossa. Siellä oli mukavaa ja joka kerta kun olin eri vartijan kanssa niin keskustelimme tosi paljon kuinka toiminta siellä eroaa Suomesta. Illalla lähdin suomalaisten kanssa iltaa.

Lauantaina nukuin pitkään, mutta lähdin slovenialaisen opiskelijan kanssa kahville ja kävelimme myös phorje vuorelle tai no puoleen väliin, sillä se oli todella korkea.

Sunnuntaina kävin suomalaisten kanssa kahvilla, mutta muuten vietin päivän kämpällä ja katselin suomalaisia ohjelmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti